środa, 19 listopada 2008

Stress Personalios in (w) Tress Pessos







A mi to wszystko jedno.

Leże na boku i słucham radia.
Luz wszechobecny mnie tak ogarnia.
Nic mnie nie rusza, tak sobie leże.
A ze mną leży, futrzane zwierze.
W radiu stare kawałki grają.
Młodzieńcze lata się przypominają.
Nurt wyobraźni, porywa mnie skrycie.
Teraz wyraźnie widzę, swe dawne życie.

Tanie wino za drugim LO,
Na lodówki też się czasem szło.
Próby u Janka w studiu,
Granie w smrodzie po południu.
Głowa puchnie, głowa płonie!
Hard Core, Punk Rock, ja pierdole!

Dawne dzieje, takie wspominki.
Z młodzieńczych lat, miłe wycinki.
Czas biegnie do przodu, wszystko się zmienia.
Choć byśmy chcieli, w miejscu nie sanie ziemia.

Idź do przodu, za dzisiejszym dniem też zatęsknisz!
Dalej jazda, niech się doświadczenie w plecaku piętrzy.
Zagraj melodie, władnego życia.
Nie kopiuj przy tym, czyjegoś odbicia.

Brak komentarzy: